Moje stránky o Magii a Tarotu

Navšťivte moje stránky o Magii a Tarotu, výkladu snů, tarotu, výklad z run, kyvadla, numerologie http://ceskytarot.blog.cz/

úterý 17. března 2015

Kam vede Vaše cesta?

Je mi přes třicet a někdy hodně tápu kam patřím a kdo jsem, proč tu jsem. Vždy jsem se nějak hledala a hrozně dlouho mi trvalo najít nějakou cestu. Jsem člověk, kterého baví mnoho věcí od sportu až esoteriky, atd. Někdo ten správný směr nikdy nenajde, protože má mnoho zájmů a když se Vám v nich dokáže udržet směr a baví vás stále je těžké se rozhodnout pro jednu jedinou věc. 


celý článek nalezneš pod perexem, děkuji :-)


Nemějte výčitky s toho, že nevíte přesně kam jdete. Říká se, že loď bez daného směru ztroskotá. Ano asi ano. Ale pokavať se necháte vést vlastní intuicí, láskou a nebo cestou vyššího já, Bohem - universem, bude to cesta správná. Na našich cestách ať už se týkají čehokoliv se setkáváme s prohrami, někdo nám může házet klacky pod nohy a nebo nám nízké energie - entity šeptají do ucha a rvou se nám do mysli, že jsme selhali a nabádají nás na šikmou cestu. Na tu špatnou. Jsme jen lidé co dělají chyby a když se necháte zlákat ať už nějakým člověkem, či vašima myšlenkami, na tu horší stranu, nikdy si to nevyčítejte. Odpusťte sobě, i druhým a věřte v čistou lásku, víru v Boha. 

Možná si myslíte, že to jsou jen řeči a že člověk nechce nést následky za své činy. Tak to není. To co se má stát se stane a i vám se vrátí to co jste zaseli. O spravedlnost se bát nemusíte. Čiňte na svých cestách dobro a myslete v dobro. Když nevíte kam jdete nechte to na intuici. On Vás Bůh nenechá klesnout na samé dno a pokavať ano, nechce abyste prohráli, ale abyste pochopili. Jen chybami a utrpením člověk pochopí a začne přemýšlet. Není to kruté. Jen tak si naše duše skrz utrpení dokáže uvědomit, co spáchala na druhých či sám na sobě. Hodně se o tom dočtete v Budhismu. 

Někdo nalezne svou cestu ve dvaceti, někdo má jasno v deseti a někdo neví celý život. To, ale neznamená, že jste ztraceni, že jste špatným člověkem.

Poslouchejte jen více intuici. srdce Vám vždy napoví. 

Žádné komentáře:

Okomentovat