Moje stránky o Magii a Tarotu

Navšťivte moje stránky o Magii a Tarotu, výkladu snů, tarotu, výklad z run, kyvadla, numerologie http://ceskytarot.blog.cz/

pondělí 23. března 2015

Víkend ve víru magie

O víkendu jsem měla důležitou návštěvu, říkám důležitou protože to pro mě byla velmi cenná návštěva. Přišla moje kamarádka se svým synem, můj i její syn si hrály v dětském pokoji a my dvě holky dospělé jsme čarovaly, To tak nazývá můj přítel, vykládání karet a vše kolem toho nazývá čarování.

Stihli jsme toho opravdu hodně :-) Neživím se tím, hlavně se tím bavím a relaxuji u toho, beru tarot karty jako meditace a poučení sama sebou. Oživily jsme tarot karty a také kyvadlo. Kamarádka je pro mě velmi cenným darem, tuto osůbku mám velmi ráda. Je věřící jako já, věří ve všechny formy křesťanství a víry, je to velmi sečtělí člověk. Rádi si vyměnujeme názory, hlavně co se týče víry. Nemyslím tím, že se hádáme, ale každá máme nějaký názor a rádi se o něj spolu podělíme. Většinou máme velmi stejné názory.

Přátelé jsou fajn, těším se, až zase bude nějaká volná chvilka a my dvě se uvidíme :-)

Kdybyste měli někdo zájem o výklad z tarotových či afirmačních karet, můžete nahlédnout na můj blog http://ceskytarot.blog.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat