Moje stránky o Magii a Tarotu

Navšťivte moje stránky o Magii a Tarotu, výkladu snů, tarotu, výklad z run, kyvadla, numerologie http://ceskytarot.blog.cz/

středa 18. března 2015

Ranní káva, Bůh a sláva

Středy mám zatím úplně volné v práci a zatím mně to i tak vyhovuje, tedy opravdu jen zatím, protože syna, který je ve druhé třídě chodí zatím pouze na individuální výuku, protože v lednu ho srazilo auto a měl krvácení do mozku. Po třech měsících se teprve dostal do školy.

Středu si většinou dopřeju pro sebe a své zájmy, hledání nové práce, či nějaké brigády hledám. Občas si sednu a napíšu nějaký článek na blog a nebo se stihnu i podívat na nějaký film. Udělám si kávu a je mi fajn. Mohu se věnovat sama sobě a to je také důležité. Věnovat se svému já. Pečovat o sebe.

Momentálně pracuji na svém druhém blogu, který se věnuje pouze výkladu snů, tarotu, run, kyvadélka. Můžete se na mně obracet o radu ať už v životě řešíte cokoliv, mohu Vám pomoci. Stačí jen kontaktovat. Věnuji se výkladu a věštbám, více ale už na samotném blogu zde

Užijte si dnešek, venku začíná Jaro :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat