Moje stránky o Magii a Tarotu

Navšťivte moje stránky o Magii a Tarotu, výkladu snů, tarotu, výklad z run, kyvadla, numerologie http://ceskytarot.blog.cz/

neděle 12. dubna 2015

Jsem sluha dvou pánů?

Vykládám karty, cikánské i taroty a hodně lidí mi řeklo, že nemohu, když věřím v Boha. Né nadarmo se říká kartám, čertovi obrázky. Já vám to povím asi takhle. Vykládám karty a neberu to za nic čarodejného, zajímám se o bylinkářství, léčitelství, alternativní medicínu a celkově se ráda zajímám o cizé tradice, kultury a víru. Každý má nějakou víru. Věřím v Boha a věřím, že mně Bůh miluje. Modlím se, chodím i do kostela (né na každou mši), ale chodím. Bůh je to jediné v co věřím, ale o, že se zajímám o literaturu, o kulturu, historii, na tom nevidím nic špatného. Nikomu tím neškodím. Spíše naopak.

Třeba jednou budu jiného názoru,ale zatím věřím v toto: Bůh miluje všechny své děti.


1 komentář:

  1. Je to moc krásný článek, milá Dayyo♥
    Také ten o Tvém životě, který jsem četla!♥
    Já mám ráda všechna náboženství a všechny lidi♥ Ve všech tradicích se dá nalézt to společné, to niterné, dobro, soucit, altruismus, mír, ztišení.
    Mrzí mně netolerance. Když někdo nadává na Ježíše. Na Buddhu. Na indické svaté. Na léčitelství. Na cokoli. Vždyť tihle všichni si nepřáli nic víc, než přinést světu něco dobrého. Božství je univerzální, miluje všechny♥

    Měj se překrásně!♥

    Můj google profil nefunguje, tak se omlouvám, hodím sem odkaz na funkční stránku, ať nejsem anonym :-)
    www.gil-od-mily.blog.cz

    OdpovědětVymazat