Moje stránky o Magii a Tarotu

Navšťivte moje stránky o Magii a Tarotu, výkladu snů, tarotu, výklad z run, kyvadla, numerologie http://ceskytarot.blog.cz/

neděle 12. dubna 2015

Cesty Boží ...

Už jsem dlouho nenapsala nic do svého deníčku zde na blogu Duše světa. né že bych neměla čas, já se stále na něco vymlouvám, vždy se najde něco důležitějšího. No i nu prostě nebyl čas. nedávno jsem si říkala, jak ty Boží cesty jsou zajímavé, kam nás vedou, kam dovedli.

já jsem se narodila před 35 lety v Chomutově, kde jsem nevyrůstala, ani nežila. jako dvouleté holčička jsem byla v adopci, byla jsem rodičům odebrána. Nebyla jsem sama a měla jsem ještě bratra a sestru, to jsem věděla od mala, ale vyrůstala jsem jako jediné dítě v pěstounské péči, než si matka adoptovala ještě druhé cizé dítě, semnou nebiologické . Nikdy jsem rodinu nevyhledávala, ale netvrdím, že jsem skrytě nikdy nechtěla. Každopádně s dobou facebooku a sociálních sítích jsem si troufla vyhledat svojí starší sestru Aničku. Anička je o pouhé dva roky starší. Našla jsem. Odvážila jsem se a napsala jí, ....



Dnes si píšem a voláme na skype, sestra se má dobře. Dnes už tedy ano. Žije 15 let v Něměcku v Hamburgu, má 13 letého syna Benneta, má psy a kočky, pracuje jako zdravotní sestřička. Posíláme si fotky, koukáme na sebe, a pořád si povídáme. Máme si toho tolik co říct. Jsem na ní hrdá. je nádherná, krásná fyzicky i psychicky. Jsme si tak podobný :-)

Snad v jedné věci si podobný si nejsme, je smířená s rodiči, že to byli alkoholici, a že jsme vyrůstaly od rodičů. Já jsem se s tím nějak vnitřně nevyrovnala. Jsem ráda, že mě nevychovávali, ale i tak je ve mě velká křivda a těžko se mi zapomíná, odpouští. Každopádně jsem ráda, že jsme se našli :-) Plánji navštívit jí v Hamburgu, třeba né hned, ale časem. Cesty Boží, .... nikdo je neznáme dopředu, a i když někdy dokážu nahlédnout do karet cizím lidem, sama sobě jsem si tohle nikdy nepoukázala. Jsem ráda, za vše co mi do života přichází, a je mi zkušeností. Jsem ráda, že mi Bůh mojí sestřiku našel . Děkuji

Žádné komentáře:

Okomentovat